Parfymer..

Jag gjorde ju ett inlägg i maj fjol om detta (se nedan) 
 
https://sunkmamma.blogg.se/2020/may/dofter.html
 
Jag letar ju efter "den perfekta vardags doften" och nu har jag ju prenumererat på dessa småflaskor i ett år ungefär.
Det dimper ner en ny i början av varje månad och det enda man behöver göra om man vill är att gå in å ändra kategori.
Under året har det ramlat in några halvbra,  en å annan riktigt dålig å några riktigt bra. Fortfarande är de okända märken för mig men det är lite kul. 
 
Det har blivit några små flaskor under året och några har jag använt upp , dom flaskorna sparar jag, för dom är uppenbarligen populära. Jimmy har fastnat för nån här å där men då är det sällan en doft som jag själv gillar, så än har jag inte köpt nån större flaska av nån av dem. Men en liten söt doftgarderob har jag ju nu. 
Jag har ändrat kategori en eller två gånger, men annars väntar jag med spänning runt den 5e varje månad när det kommer en ny.
Den jag för tillfället använder mest pillar jag in i denna lilla behållare, så kan den följa med mig i väskan om jag vill. En doft räcker ungefär en månad om man använder den varje dag.
Nån som är sugen å testa?
Då finns länken till "SNIPH" här  https://www.sniph.com/
 
 

Kommentera här: