Fredag

De blev plötsligt höst igen... Bara ett par grader och ösregn. Inte nåt fredagsfeeling väder direkt.
MEN jag behöver inte ha panik över det nu längre då vi la nytt tak på växthuset igår så det är totalt tätt och jag har slagit på värmen där inne. Puh! Nu kan jag andas ut äntligen, på den punkten iallafall.
 
Förrutom laga växthus, träna med Victoria och storstäda huset i veckan så har jag äntligen fått min första vaccinspruta! Känns fint, å inga biverkningar än iallafall mer än int i armen efter sticket. 
 
Nu tar vi helg i detta ruskväder, kryper ihop i stugorna och njuter av helgen.
Kolla taket.. förstår ni min panik?
Nu ser det bättre ut å är helt tätt och stabilare dessutom 
Våran söta kisse .
Var bara tvungen å lägga upp en bild på henne. Hon satt å kollade på oss hela kvällen igår när vi fixade taket på växthuset
 

Kommentera här: