Påsken 2021

Swich så va den åxå över.
Inte riktigt det bästa Påskvädret för att vara ute å lapa sol, men en skön helg blev det då iallafall.
Alla kidsen va hemma i omgångar under helgen och en middag fick vi till då alla åt samtidigt.
 
På Påskafton var Jimmys hela familj också hemma så vi åt Påsklunch ute hos Jimmys föräldrar alla. Vi målade, rullade och kastade ägg och hade riktigt trevligt.
 
Vi lagade en massa god mat också under helgen, hann med några träningspass och se lite TV. En härlig helg med andra ord. Fullt hus.
 
Har tyvärr lyckats dra på mig en inflammation i armbågen så det får bli lite lugnt med tung styrketräning ett tag. Jag tror jag å Vickan lyfte lite för tungt på nåt pass förra veckan. Kroppen håller inte riktigt som den brukar längre, så man får ta det lugnt mellan varven och inte vara allt för ivrig längre...
 
Hann plocka fram hojen åxå, var å tankade den och har nu beställt ett nytt framdäck så den ska vara redo att köra så fort det bara går. Lite varmare vill jag ha på morgonen, men inom en månad är det nog aktuellt att börja köra till jobbet igen. Jag längtar!!
 
Sista varven på sista dörren blev också målade i helgen så nu är det bara dörrhandtagen jag väntar på. Det blir ljust och fint iallafall.
 
Nu är det några dagars jobb innan det är helg igen.
Vilma checkade in på jobbet i morse, hon jobbar sin första dag som brevbärare idag och jag hoppas det blir bra.
Lite sol var det iallafall på Lördag så brillorna kom fram. jag , tjejerna å Marcus
De va ett tag sen man målade ägg. Dessa tävlade vi med sen. 
Påskärring på väg till Blåkulla...?
Lite kallt , men nu är premiären avklarad. Marcus hann ut å testa den också ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: