Helg

Då vare fredag igen. 
Denna vecka har varit full med aktiviteter som vanligt. På Onsdagkväll var jag hem till mamma å pappa å åt middag sen startade jag , Malin och Maria upp Step gruppen i Rödå för terminen på kvällen. Jag sov hemma hos Ida och Marcus och jobbade faktiskt på kontoret i Umeå på torsdag. Jag hade dock tagit ledigt halva dagen så jag åt lunch med Ida å sen fixade Anna höst naglar på mig innan jag rullade mot Burträsk igen.
 
Ikväll är Jimmy är på AW med jobbet så jag har bjudit hem Vilma och hennes kompis Sally på Tacos. Jag vet inte riktigt om och när grabbarna ska äta så om tjejerna kommer så har jag nån jag med all säkerhet kan äta middag med iallafall.
 
Sen ska jag bara skrota runt i huset å "puffa kuddar" å höst fixa lite. Såna kvällar gillar jag. Att få ha en bra ljudbok i öronen, fixa å trixa hemma, tända ljus å mysa. 
Imorgon kommer mina gamla kollegor så det blir ju bra att hinna förbereda lite ikväll redan när jag ändå är ensam hemma. Fredakvällar brukar ju ungdommarna ändå vara på annat håll efter dom fått i sig middag.
 
Jag hoppas att det är bra väder i helgen så jag kan slutföra höst stöket utomhus. Det är fortfarande lite växter som ska in och en del har gjort sitt å ska slängas. Det blev en utdragen process i år, men så kan det vara ibland. Jag vill inte riktgt ge upp sommaren än känner jag. 
 
Trevlig helg på er alla!!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: