Throwback Thursday V 19

En av de saker jag saknar med att bo i Rödå är alla knasigheter vi höll på med där. Vi hade ju ofta en fest på våren och en på hösten i Bygdegården och när det var tema så gick alla all in. Jag tror det lugnat ner sig med sånt nu tyvärr. 
 
Jag kan ju inte säga att jag var helt oskyldig till å ha ett finger med i spelet på  några av dessa, då jag var väldigt aktiv i Rödåbygdens IK som var den förening som oftast stod för festligheterna under en period. 
 
Vi i "Halvåtta" gänget hänger ju kvar vid detta med glädjen att få spöka ut oss och ordna fester med tema ännu,  och det hoppas jag vi kommer fortsätta med. För alla vi gillar ju att gå all in på såna här grejer.
 
Här kommer lite bilder från en fest i Maj 2012 där jag faktiskt inte var inblandad vad jag kan minnas. Men klätt oss för temat hade vi såklart. Snygga vet jag inte, men kul hade vi allt. 
 
Välkommen till Hillbillys Rödå Maj 2012
 
Britta, Emma, Jag, Therese, Anna och Linda klädda för fest. 
Urban, Anna och Berit
Jag
Janne
 
 

Kommentera här: