Throwback Thursday V 30

Idag är vi tillbaks till 2014.
Jag och Vilma hade flyttat till Burträsk och försökte anpassa oss till det livet med allt vad det innebär. En del gick bra, annat sämre. 
Jag kan iallafall säga att jag inte skulle göra om det. Skulle jag varit smart hade jag flyttat till nåt eget i Burträsk. Att tussa ihop 2 familjer med tonåringar som vi gjorde är inte att rekommendera. Me vi har klarat av den värsta tiden och är fortfarande tillsammans och det är jag glad över. 
 
Just denna dag vill jag minnas ett besök på Rödåliden det året. Mamma å pappa hade sin årliga "Allsång på Rödåliden" . Denna gång på berget .
Jag, Vilma å Jimmy var med å sjöng. Mysig dag. 
Mina fina föräldrar. Engagerade i allt möjligt. Detta med att ordna allsång på berget höll dom på med några år, men sen blev det så mycket folk, så dom flyttade ner allsången till bargarstugan istället. Dom är duktiga på att ordna å fixa med såna här saker. Antar att min vilja att dra ihop saker å planera trevligheter kommer därifrån. Däremot har jag inte fått med mig förmågan att spela och sjunga på de vis dom gör tyvärr. Men jag är bra på andra saker får jag väl ändå säga!
 

Kommentera här: