Throwback Thursday V 28

Idag landar vi i sommaren 2015.
Inte lika mycket som hände då som 2017, som går till historien. men jag å Jimmy åkte iallafall norrut på semester några dagar.
På hemvägen landade vi i Luleå hos min morbror, som för övrigt fyller 75 om några veckor. 
 
Mina kusiner Lena och Anna träffar jag inte särskilt ofta nuförtiden, skulle säga nästan aldrig. Anna har bott i Kungsbacka många år, men nu bor hon med sin familj i USA. 
Lena har bott lite här å var, bland annat Stockholm och i Rom. Just då vi passerade denna gång var dom båda hemma och detta är nog enda bildern på oss tre tillsammans i vuxen ålder.
Kul att träffa dem var det iallafall.
Jag hoppas det kan bli läge igen framöver. Tanken var att min morbror Rune och mamma skulle fira sina födelsedagar på Rödåliden i sommar. Hennes 80 och hans 75. Men Corona satte stopp för det åxå tyvärr...
5 år sen. Anna jag och Lena utanför min morbror Runes hus i Luleå där dom bott många år. När vi var mindre satt jag ofta barnvakt åt dessa tjejer...men det var länge sen. 
 
 
 
 
 

Kommentera här: