Nytt år

Ja då var vi på rätt sida kan man säga.
Vi lämnar ett 2019 som varit ett riktigt bra år å går in i 2020 som jag hoppas ska bli lika bra, eller bättre. Men jag är så nöjd med livet just nu att jag inte riktigt kan se vad som skulle kunna bli så mycket bättre. men vi får se. Jag ska iallafall försöka gör allt jag kan för att det ska bli bra och även undvika de saker som gör att det kan bli mindre bra.
Jag har en plan, men det är lite för tidigt att prata om det än...
 
Hur som helst så avslutades året på ett riktigt bra sätt. Jennie och Johannes kom på måndagkväll och sen startade vi Nyårsafton med en lång promenad, följt av lunch bestående av gräddade våfflor över öppen eld vid Katarina och Tomas grill. Sen blev det badhuset med bubbelopool och bastu och efter det samlasdes vi hos oss, hjälptes åt med att laga mat och sen satt vi runt matbordet hela kvällen...
Vi åt, skrattade hade lite tävlingar och sen avslutade vi med champagne på 12 slaget som det ska va.
 
En riktigt trevlig Nyårsafton!
Nyårsdagen blev lika seg som vanligt då man är trött och slut efter en hektisk natt.
Men det blev en liten promenad iallafall och sen dammsög jag silver stjärnor hela dagen efter dukningen kvällen innan.
Avslutade kvällen med Agnetas Nyårkarameller och sen var det bara att hoppa isäng
 
Idag är det torsdag och jag ska jobba dom här 2 klämdagarna. Lillebror med familj kommer på middag ikväll och det ska bli riktigt roligt!
Sen är det fredag igen och en långhelg som ska avslutas i Piteå på havsbadet och Wallmans, tillsammans med 20 andra trevliga vänner. Ser fram emot det.
 
Vi säger väl God fortsättning på det nya året så kommer några  bilder från Nyårsafton
jennie fixade våfflor som vi gräddade ute .
Hela badet va vårat en stund på em. Vi bubblade, bastade och simmade
Lite lekar...
Hela gänget. Tomas, Johannes, Jennie, Jimmy jag och Katarina 
 
 
 
 
 

Kommentera här: