Harmoni

Som jag tidigare skrivit så mår jag himla bra nu ( trots mina 3,5 kilo +).
Förutom lugnet i mig själv och hemma numera så kan jag lägga till vårat stora umgänge. Det är speciellt att ha så många fina vänner runt sig. Nägra väldigt nära och andra mindre nära men ändå i umgänget. Vi får vara med på så mycket roliga saker och planer på mer tokigheter finns ju ständigt! Det finns många driftiga vänner i våran närhet som ständigt hittar på kuliga saker och / eller hänger på när vi själva hittar på roligheter.. Det är jag så glad över.
 
Det känns så himla bra att gå in i sitt femtioandra år med alla dessa fina människor omkring oss. Okomplicerade och lätta att umgås med. Mycket glädje och galna upptåg. Eftersom de flesta har stora barn numera så kan vi  umgås å hitta på roliga saker på ett annat vis än tidigare.
 
Sen har vi ju den stora familjen. Tillsammans har vi ju 4 friska föräldrar, 4 barn med respektive,3 syskon och  6 syskonbarn....
Inga barnbarn än, men det kommer väl vad det lider ( hoppas jag)
Att dom dessutom gärna vill hänga med oss mellan varven känns så himla bra...
 
Så nu går jag mot min 52 års dag och målet är ju redan satt där. Att kunna stå på händer. Så jag övar med lite andra uppåner grejer
 
På huvet i split. Känner mig inte så lite stolt (och tacksam) att min kropp vill va me å leka såhär. Tycker det är vansinnigt kul att hålla på trixa även om jag blir irriterad på mig själv att jag inte klarar av mer än 5 sekunder på händer utan vägg eller annat stöd, men det kommer hoppas jag. 
 
 
 

Kommentera här: