Vinter

En skön vintrig helg helt i min smak blev det.

På fredag va jag förbi hyresbutiken å hyrde en våt-dammsugare för heltäckningsmatta mm. Så det blev helgen stora projekt, å som jag grejat på med det..

Heltäckningsmattan i sovrummet, alla större mattor i huset och 2 soffor… Mycket svart vatten blev det. Tänk så skitigt man har de fast man inte ser det…Men det blev friskt å fräscht och rent i alla fall…

Fredagskväll blev en sådär JimmyåMagganutanplanerkväll precis som jag hade tänkt. Vi lagade god mat, sen hamnade vi framför Youtube hela kvällen å spelade musik å skrålade.

Lördag var det skitväder så det passade bra att dammsuga å greja med det. Lite träning hann jag med åxå såklart. Å sen drog ju ” Mello” igång, å det såg vi hos Jimmys föräldrar. Det är ju som en särskild tid på året när det är Mello.

Söndag var strålande sol och -5 grader så det blev en lång prommis med Anna där vi hann avhandla allt som hänt så senaste tiden. Sen låg jag pall å såg serier fram till 15 då jag hade mitt Multispinning pass. Jimmy var å åkte skoter hela dagen så vi möttes till middag, sen var den helgen över.

Nu är det bara att jaga sig igenom denna vecka å se vad den har att erbjuda. De jag vet är en del träning, en födelsedag och lite spännande Yoga…

Kör hårt i veckan

Fredagkväll, bra musik, Jimmy vid spisen, ett glas bubbel å en jäkla röra i köket brukar vara en bra start på helgen! Denna gång blev det Blomkålssoppa med bacon och oliver - JA det var en riktigt bra kombo! 

Kommentera här: