Helgen....

Som vanligt rusade den iväg å man hinner ju knappt logga ut så ska man logga in igen.
 
Vi började se Chernobyl på HBO på fredagkväll. Jag har sett den tidigare, men Jimmy hade inte det, så vi matade igenom alla avsnitt på fredag / lördag.
Mello hann vi å med såklart. Det är ju som alltid kul att se och förfasa sig över de dåliga låtarna och kanske om man har tur hitta en favorit. Hittills är Anna Bergendahl min. På fredag ska jag till Luleå å se genrepet, så då kanske man får sig en ny favorit. 
 
på Lördag var Jimmy å Dennis å hämtade de möbler han hade med sig till Ebba när han flyttade dit i November så nu är det fullt i alla rum hemma igen. Jag har dock "mina" rum kvar på övervåningen.
 
På Söndan hade jag bjudit hem mina föräldrar, Jimmys föräldrar å alla barnen, så vi var 11 som lunchade hemma hos oss. Det var jättetrevligt. Tacos till lunch en söndag, inte alla veckor de händer. 
Både jag å Vilma blev firade då mamma å pappa inte kunde va med då vi firade Vilma när hon fyllde år.
 
Sen hann jag vila lite innan det var dags för mitt Multispinning på kvällen, men en blev det tidig kväll efter det. 
Imorgon åker Jimmy på resa resten av veckan och han är även borta nästa vecka. Själv smiter jag iväg till Umeå imoron för att jobba/ fixa naglar/ äta middag med Inger/sova hos Ida, så det blir en bra vecka hoppas jag. 
 
Nu ska vi åka hem å vi har bestämt att stanna på nya MC Donalds å äta, vi har pratat om det ända sen dom öppnade i höstas, men det var som svårt att hitta en dag när alla var med i bilen och ingen hade jättebråttom hem. Men idag ska de bli av!
Bjussar på en 2 år gammal bild...
 
Här firades min 50 års dag på Rödåliden 2018. Jag, lillebror och Nils.... Å jag var korthårig... Tiden går ...
 
 
 
 
 

Kommentera här: