Dagen efter

Det är alltid kul att fylla år, man vet inte riktigt hur dagen ska bli när man vaknar.
 
Vilma ringde mig på onsdag å funderade om hon å hennes kompis Sally kunde komma å äta med mig efter jobbet på torsdan.  Så vi bestämde att fara å äta lite sushi å sen skulle dom köra hem mig till Burträsk så jag skulle hinna med mitt pass klockan 7. Eftersom Vilma skulle vara ledig på fredag så skulle hon evt stanna över också.
 
Så efter jag slutat så kom Vilma å hämtade mig å Sally...trodde jag, men det var Ida !!!
Hon hade kört upp till Skellefteå bara för att jag fyllde år! ...
Så jag blev bjuden på sushi av tjejerna å sen for vi hem till byn så jag kunde köra mitt step pass med min fantastiska Burträsk grupp. Sen hängde tjejerna hos oss tills vi gick isäng. 
 
Idag blev det en lunch på stan med båda tjejerna innan Ida åkte hem igen. Jag blev såååå glad!
Har ju varit lite tungt ett par dagar så att få hänga med dom här två pumorna en kväll gjorde mig på så mycke bättre humör!
Att dessutom få känna sig lite uppskattad och betydelsefull är ju en fantastisk känsla. När jag kom hem hade Jimmy köpt blommor och det är inte så vanligt att det händer, så det var åxå en glad överaskning!
 
Ett bra slut på veckan å en bra början på helgen!
Ha en bra helg alla, de ska jag ha!
 
Mina två älsklingar!
 
 
 

Kommentera här: