Acroyoga

Har ramlat över en Yogaform som jag är väldans nyfiken på: Acroyoga.
 
Det är en blandning av yoga, akrobatik och thaimassage. Man är 2 eller fler. 
Jag hade som inte kommit i kontakt med detta tidigare, trodde jag. Men det hade jag tydligen visst. 2013 var jag på en utbildning med personalen på badhuset och på nåt vis börja vi greja med det på lunchen...Sen testade vi på några övningar hemma senare.
 
Men nu på sistone har det dykt upp lite här å var, och nu när jag lix har lärt mig stå på händer, så är det väl bara att gå vidare?
Problemet är att hitta nån att utöva det med. Jag förskte få igång Jimmy., men han var totalt ointresserad, men jag kan ha fått igång några av mina Yoga vänner ...vi får se. 
 
Hur som helst ser det superkul ut. Här får man ju både utlopp för klurigheter, yogaställningar, kroppskontroll, styrka och en massa garv ....
 
Minns ju hur kul vi hade när vi höll på med detta 2013.
 
Jag, Nina och Tobias 2013 på ett Convent för ledare. Inte helt lätt men himla kul 
Hemma i mitt gamla hus i Vindeln.
På den övre bilden är det jag, Anna och Jennie som försöker oss på en övning och på den nedre Vilma, jag och Jimmy
 
Sen kan man ju gå all in å va mer avancerad om man vill, the sky is the limit kan man säga....
 
Ska se vart detta slutar ..... 
 
 
 

Kommentera här: