JULAFTON!

Idag är det självaste julafton och jag vill önska er alla en RIKTIGT trevlig dag och helg.
Jag hoppas ni alla har hittat ett bra sätt att fira på även om det inte alls blir som det brukar. 
För oss blir det då väldigt annorlunda. 
När barnen var små och dom var med Lasse på julen ( vartannat år) så firade vi julen senare,  på Annandagen hemma hos mamma å pappa. Så blir det i år också.
 
Eftersom Vilma är på gränsen till att vart helt återställd från Corona, så vågar vi inte åka till Rödåliden idag. Så vi avaktar nån dag OCH vi kommer vara utomhus oavsett. Grilla och mysa kring en eld blir receptet för oss i år. 
 
Av alla mina 52 jular är det endast en handfull jag inte varit på Rödåliden tillsammans med mamma och pappa så det känns konstigt. men samtidigt bra att inte utsätta dom för denna smitta nu när dom klarat sig hela året från att bli smittade. 
Jul blir det ändå,  om än en  annorlunda sådan.
 
Med det vill jag önska er alla en riktigt fin dag och helg och ta hand om varandra , håll avstånd och njut av era familjer så mycket det går. Det är särskilt tydligt ett sånt här år!
 
Mina fina flickor på julafton i fjol...Lite visste vi då om hur detta år skulle sluta 
 

Kommentera här: