Throwback Thursday V 14

I dessa tider när man inte får åka nånstans och en semesterresa ligger långt bort i tiden så funderar vi lite smått på en "Husvagnsförsta" så fort det går att ta ut vagnen.
Vi har ju ingen egen vagn, men lånar Jimmys föräldrar när vi ska nånstans. Det brukar numera bli en gång / sommar ungefär. Nå mer än det är jag skeptisk till, men jag kanske får tänka om i sommar och vagnen kanske kommer mer till låns av oss, vi får se. 
 
För några år sen var vi mer aktiva med vagnen, då kidsen var mindre. Den längsta turen vi tagit med den var  till Göteborg sommaren 2014, då alla utom Ida var med. Vi var borta en hel vecka.
Det var trångt i bilen och även i vagnen, men det gick ändå bra. Målet var Göteborg där vi campde på brorsans gård. 
Vi hade några riktigt bra dagar måste jag säga. Nu när jag ser bilderna kan jag inte låta bli å le åt kidsen, det är bara 6 år sen men så mycket har hänt sen då. 
 
Vi hade i början på  den sommaren flyttat till Burträsk så allt var som nytt. 
Kidsen lär vi ju inte få med oss nästa gång, men det är kul att ha gjort resan en gång iallafall, även om jag hade lite funderingar innan om vi verkligen skulle våga ge oss på en sån resa.
 
Jimmy å kidsen på Liseberg efter en åktur i Flumeride. Blött vart det :-)
Trångt men mysigt i vagnen. Jimmy å grabbarna delade ena sängen å jag å VIlma den andra . Det skulle aldrig gå nu när dom är fullvuxna alla.
Middag på brorsans gård. Emma var nyfödd och Nils lill liten-. Det känns som länge sen.
 
 
 
 

Kommentera här: