Dags att bryta

Ja då har dessa 5 dagar gått och det har verkligen inte varit några som helst problem med någonting tycker jag. Nu lever jag ju ganska sunt som det är, å då blir väl effekterna mindre tydliga, men det som var jobbigast var lite förvånande kaffet. Snuset gick som en dans och det lilla sug jag har kan jag dämpa med Onico som är både tobak och nikotinfritt.

Hade INTE tänkt återvända till dosan. Men det kommer bli svårare när jag börjar leva ”som vanligt” antar jag. Vi får väl se.

Idag var det då dags att bryta det hela. Men jag kände mig inte riktigt redo för det än, så jag håller ut lite till. Jag kommer fortsätta, i den mån det går, att undvika mjöl och även hålla nere konsumtionen av socker och kött. Lättare mat helt enkelt. Soppor, omeletter…gröt. Ja typ så, sen fylla på med Smoothies, för det fanns verkligen massor av olika varianter, och nu när man lärt sig vad som passar med vad så kan man nog lätt slänga ihop en sån när man är hungrig.

Så till Ryggen då, som var själva syftet med hela operationen… Den är densamma tyvärr. Ingen större skillnad. Jag har varit till en kiropraktor i veckan och det blev något bättre då, men det är fortfarande inte alls bra. Men jag tränar de övningar jag fått, och har vilat mycket i veckan. Ingen hård träning alls utan bara lite soft, mycket yogaövningar osv. Men det är segt verkligen. Å jag ä ganska less på att vara såhär begränsad.

Ikväll blir det ett hårt spinning / multiträning så jag lär väl svettas ut det sista av alla slaggprodukter kanske. 

För övrigt har jag varit HELT ensam i huset ett par dagar och det var ju passande eftersom jag själv inte äter någon riktig mat.

I natt kommer Jimmy hem å sen är det en helg utan planer förutom halvåtta middan på söndag som jag längtar MASSOR till.

Ha en bra helg alla om jag inte får feeling och skriver nånting under helgen.

 Sånahär bakverk får vänta ett tag...... Känns inte som jag behöver dom i mitt liv heller faktiskt . 

 

 


Kommentera här: