Vår, snö och minusgrader

Våren stannade upp lite nu med en del snö å minusgrader. Men det är nog bara att hålla ut så kommer väl värmen så småningom får man hoppas.

Helgen blev ännu en pysselhelg, blandat med lite festligheter på lördagkväll. För min del blev  det tvättsugan blandat med pyssel med växter och endel träning. Jimmy grejade på med lite snickerier och annat.

Ida kom förbi på en blixtvisit på söndag också. Idag börjar hon på  sitt nya jobb, så det skall bli spännande att höra hur det gått. 

På onsdag skall jag ta hojen till Umeå och jobba där onsdag-fredag och vara husvakt hos mamma å pappa. Har jag tur kommer tjejerna att vara med mig lite där också. Jag hoppas bara att snön och minusgraderana håller sig borta då. 

Vilma och Dennis har sin sista praktikvecka i veckan, sen är det upplopp inför studenten som gäller. Petter hårdpluggar för moppekortet och han skall också konfirmeras om två veckor, så det är fullt upp.

Lördagkväll blev en mycket trevlig kväll hos Ingela och Robert i Skellefteå . Goda vänner, god mat, trevlig kväll och bad...
Fr vä: Kattam Jag, Camilla
Fr hö: Ingela och Erika
i "Tvätt baren" hade vi lite pilkastning som Camilla vann. 
Fr vä: Ingela. Lars, Erika, Jag ( i tvättmaskinen) , Camilla, Robert, Jimmy och  Tomas . Mycket trevlig kväll.
 
Mina båda tjejer var i Piteå på en bilträff, så jag var som nervös när dom skulle köra hem. Det snöade och var halt och dimmigt . Men vi kom oss alla hem hela

Kommentera här: