Nöjen och träning

Då var ännu en helg till ända...Den gick som vanligt aldeles för snabbt. 
Lördag kväll var jag, VIlma och Jimmys mamma till Ostvik och kollade på deras revy där Vilmas William var med. Måste säga att jag blev väldigt positivt överaskad av den. Väldigt roligt och duktiga skådisar och musiker. 
På Söndag var det träningsconvent på Badhuset. Jag hade ett pass , men jag var med på flera av de andra ledarnas. 
På kvällen var jag helt knäckt och i natt har jag drömt att jag blev ordentligt misshandlad, å jag vaknade med träningsvärk överallt.
Det blir att bita ihop när jag ska ha mitt step pass ikväll. 
Men det var en bra dag även om vädret var lite för fint för att locka folk att vara innen och träna.
 
Veckan lär nog bli som alla andra veckor med de inrutade kvällsaktiviteterna. Vilma och Dennis går ut på praktik i 10 veckor nu, så dom kommer säkert att ha endel att berätta ikväll. 
Vilma är på Twilfit i stan och Dennis på OK/Q8 i Burträsk
Vi kör på en vecka till...
Orkestern på Ostviks revyn. 
tv William ( som spelade trummor)  och i mitten Jimmys Chef Anders 
Jag, Ida och Jessica innan conventet (Jeanettes bild som jag snodde från hennes Instagram)
 
 
 

Kommentera här: