Mål i sikte

Ända sen jag kom i kontakt med Yogan i våras så har jag siktat mot att bli så stark i kroppen att jag ska klara av att stå på händerna. 
 
Huvet klarar jag, Det var enklare än jag trodde att hitta den balansen även om det fortfatande sitter i ryggen mycket att jag inte orkar stå länge. Samt lite feghet att jag inte vågar ta mig upp utan hjäp. men det måste jag bara jobba på. Mot en vägg gå fint, å sen kan jag stå ganska länge utan kontakt med väggen. men jag vet att den finns där utifall att.
 
På händer då... Jag är väldigt inspierad av Elin som bröt ryggen för 7 år sen och efter det kommit tillbaks och är nu en otrolig inspiratör för många tillsammans med sin kille Paulo Roberto som varit en av mina inspiratörer i många år. Här är hennes blogg http://breakitandyouwillmakeit.com/
 
Ja, hur går det då? Jomen ganska bra skulle jag säga. På vissa saker är jag tjurig som tusan. Innan jag är 52 ska jag banne mig klara detta utan hjälp och att kunna stå längre än det tar att fota en bild.
 
Jag står!
Men inte så länge och inte så snyggt heller... sen skulle det ju vara fantastiskt att kunna bryta sig upp till handstående, men det tror jag att min kropp är för svag för att klara än på länge om den nånsin kommer klara det. Men jag är på gång iallafall!!
 
 
 
 
 

Kommentera här: