Mot Cypern

Ja då lämnar vi ett varmt å soligt Sverige för en ännu varmare vecka på Cypern.

Vet inte hur mycket uppdateringar det kommer bli under veckan som kommer. Det beror på en massa saker. Men det jag vet med säkerhet är att det kommer en äcklig bild bomb när jag kommer hem om inte annat…

Sverige har ju visat sig från den allra bästa sidan i veckan, å det är ju helt galet att det är 1 september på söndag. I onsdags åt jag middag med Anna på våran strand Långnäset här i Burträsk. Det var otroligt varmt å skönt och att sitta med tårna i sanden och njuta av kvällsolen gjorde att jag längtar ännu mer efter ett dopp i havet och en drink på stranden i kvällssol. Men snart så...

Ha en bra vecka alla, det ska jag försöka ha 😊

Långnäset i onsdagskväll. Fantastiskt! . Bara att njuta det man kan när man kan....
 
 
                     

Kommentera här: