Jerry.

 
Ja, mycket är det om Jerry Williams i media nu när han så plötsligt lämnade oss i Söndags.
 
Det känns lite smått overkligt då vi var å såg honom bara för ett år sedan i Umeå, Då var det full fart på honom och han spelade för fulla hus.
 
Jerry har alltid stått mig nära på nåt vis, även om jag inte gillar Rock ´n roll nå vidare egentligen, men hans musik har alltid tilltalat mig och hans låtar har gått väldigt bra att använda på mina gympapass. Han har gjort många bra låtar.
 
Det passar alla och många har nån sorts relation till honom, och hans låtar har alltid fått igång ett vattengympapass.
 
På Hälsohemmet var det han, Elton John och Rod Stewart som flitigast dök upp i mina pass.
 
Nu är han borta och jag är bara så tacksam att jag hann med att se denna Svenska ikon live...
 
RIP Jerry....
 
 
 
 
 

Kommentera här: