Mina relationer blir mer dyrbara när jag påminns om att allt är för en begränsad tid, idag vill jag leva så att jag vågar dö - Olle Carlsson

 

Sommaren kommer å går i år.

Från 10 grader och halvorkan med ösregn på midsommar, till över 20 grader och sol, fantastiska sommarkvällar och trevligheter i början på veckan.

Måndag kväll hade Jimmys nya jobb sommarfest. Med respektive och barn…Vi var 35 st. Det hade ju inte varit vad det varit om inte vädret varit med oss. Lekar och grillning och jag fick träffa en massa nya å trevliga människor.

Solen sken och det var så härligt ute. Vi åkte hoj, å hemresan blev en njutningsfull resa i 20 graders värme, vindstilla å nästan inga bilar på vägen.  Såna kvällar kan man åka hur länge som helst och då är jag mer än lycklig att jag tog mitt MC kort tillslut...

Tisdag blev åxå hoj till jobbet. Då var det min tur att gå ut å äta med mina kollegor.

Vi åt på Bryggargatan och kunde sitta ute å njuta hela kvällen.  Bakom oss pågick uppbyggnad och soundcheck inför Stadsfesten som startar idag.

Jag åkte hem strax före 8 å dom andra drog vidare på pub. Än en gång fick jag en härlig kväll på hojen….

Nåt som är mindre kul är den tandvärk jag haft av å till ett tag. Redan i april var jag å kollade, men det dom kunde se var ev en spricka …. Så dom ville avvakta.

Nu har det blivit värre, så i måndags var jag in igen å då lagade dom en gammal fyllning som gått sänder.

Men nu är det bara ÄNNU ondare…. Jag ska ge det en dag till, men annars måste jag gå tillbaks…

Jag kan köpa att det blir ont efter lagningen, men inte så här ont å såhär länge…

Det är en spricka i tanden åxå som hon var lite orolig över, jag hoppas inte jag måste rotfylla…då får dom hellre dra ut skiten.

Hem å knapra Ipren kanske

Å sen ska jag ut å springa…Har inte varit ute på en hel vecka på grund av ett stort skavsår som jag lyckades få på hälen….

Men nu ska det kanske funka å löpa lite

 

 
Simmersjön i måndags med Datapolarna
 
 
Lite lekar...
 
 

Kommentera här: