Party !!!

 
Jamen då blev det då äntligen dags för FESTEN som vi planerat länge...
Å vilken fest det blev...
 
Idag har jag så ont i förretna av allt dansande, jag har träningsvärk i magen av allt skattande och är hes efter allt sjungande, Men festen blev precis så som vi ville ha den!
 
ALLA våra bästaste vänner var där förutom några som tyvärr inte kunde komma...
 
I princip alla drygt 50 personer hade gått all in på temat Hårdrock / 80 tal och det vara alla de möjliga kläder och kostymer ...
 
Rödå gännget gjorde en helt fantasisk show med en text som fick alla att vika sig av skratt. Underbart.
Tyvärr tog jag inga bilder på dem, men det finns massor av filmer, men iget jag lyckas ladda upp här tyvärr...
 
Vi åt gott och dansade hela natten lång.... Tjejerna var med på dansgolvet hela kvällen och det var ös från början till slut.
 
Vi avslutade med en tapper skara på efterfest hos oss innan vi kastade in handduken vid halv 4 på morgonvisten.
 
Glad och lycklig över att allt blev så bra ska jag nu gå isöng å ladda för en ny arbetsvecka.
Jimmy tog ledigt måndag , de va klokt.....
 
Lite bilder då
 
 
Vilma, Jennie, jag och Ida
 
 
Jennie , Berit, Inger, Britta Anna och jag
 
 
Jörgen, Janne, Jocke, Ronny, Urban och Johannes
 
 
Ingela , Jimmy och Tommy
 
 
Full fart på dasgolvet. Anna och Marie länst fram
 
 
In actionRobert, Jocke, Ronny och jag.
 
Jag fotade inget själv så jag har snott bilder från de som gjorde det ..
 
Tack alla för en helt fantastik kväll !
 
 

Kommentera här: