Umeå

 

På hemmaplan efter en trevlig helg i Umeå.

Det är första gången jag hänger i Umeå en hel helg med tjejerna, men inte sen sista.

 

Vi hade en mysig dag på IKSU spa där vi tränade, åt, simmade och bara relaxade.

Klockan var närmare 5 när vi landade hemma hos Ida. Vi hade tänkt äta och sen gå å se ”50 shades” men vi prioriterade om lite så vi va ganska trötta alla tre efter en dag på spa,   så det blev Mello kväll istället.

2 av Idas killkompisar kom åxå å vi såg Mello ihop, spelade spel och hade bara trevligt. Sen drog vi ner på Allstar och var där till dom stängde.

 

Vilma är ju bara 18 och där är det 20, men vi lyckades snacka in henne i alla fall…

Jag kände väl inte nån där egentligen förutom Idas kompisar, men om jag vara ”Maggan” på fredag kväll så var jag ”Morsan” denna kväll 

Kul ändå att man kan hänga ute sådär med tjejerna och deras vänner utan att nån tycker det är konstigt (eller åtminstone visade dom inte det)

 

Vi var alla trötta å slitna på söndag så det blev lite hämtmat och ett besök av Lasse och slutligen en skön promenad i det fina vädret, innan jag å Vilma rullade hem till Burträsk.

Jimmy hade haft en bra helg i Malå med fantastisk skoter åkning och en hel del party om jag förstår det hela rätt, så han var åxå trött å sliten.  

Huset stod kvar, så Dennis hade åxå haft en bra helg och jag är som nöjd över mig själv att jag kunde släppa detta när jag var i Umeå å bara njuta av helgen.

 

Nu är det en skolvecka kvar för kidsen innan sportlovet och just nu ser jag mest fram emot en lugn å stillsam helg utan speciella aktiviteter inbokat.

Men först en vecka av arbete, träning och som extra bonus är det 50 års kontroll på Torsdag. Får väl se om man tar sig igenom den besiktningen ....

 

 

 

Snodde denna bild av Vilma.... Lunchen på IKSU spa

 
Ida, Vilma, jag Jonathan och Simon på väg ut på raj raj...
 
 
Grabbarna bjöd generöst hela kvällen å jag hann liksom aldrig med riktigt....
 

Kommentera här: