Talang är att inte ge sig, att stå ut, att hålla på - Bodil Malmsten

 
 
Då är det Söndag som vanligt och jag har tid att skriva.
Eller tid har jag haft hela veckan eftersom jag inte gjort så mycket på kvällarna egentligen. Mitt pass Måndag, Jimmys på Tisdag , inget på Onsdag, Lite gym på Torsdag och sen var det helg.
 
Så ser mina veckor ut. Dom går fort men det är ingen direkt stress på kvällarna. Vi hinner vila och göra det vi känner för med god marginal.
 
Vilma och Dennis är ute på praktik och Vilma har varit hemma vid halv 8 alla kvällar. Hon är på Åhlens och verkar trivas bra.
 
 
På Lördag sålde vi bilen! Vi hade ju blivit lovade leverans av våran nya Skoda vecka 2, så strax innan jul la vi ut Forden på Blocket, men nu, såhär sent, får vi veta att leverans blir vecka 5......
 
Så nu är vi hux flux utan bil.
Men vi skulle visst få låna en tills våran kommer...
 
Såhär var det när jag sist beställde min Skoda... Jag blev lovad ett datum innan jul 2011, som inte höll, och jag fick köra  lånebil sista veckorna.....
Verkar inte hänt mycket på 5 år på den fronten måste jag säga. Lite dåligt att det inte går att vara mer precis med lev datum...
 
Min IBS och jag håller på att hitta ett bra förhållande och denna vecka provade jag äta Bovetegröt som frukost
Gröt, bär, frukt och nötter....och ett kokt ägg.
 
Jag har ju märkt att jag blir sämre i magen av bröd, så jag försöker undvika det. Äter mest bara riskakor nuförtiden. 
 
Men gröten funkade fint och blev bra för magen. 
 
Nu går jag in på min sista vecka på Martinsons som avslutas med Kick off i Umeå med  gänget. Sen börjar mitt nya liv med ett nytt gäng.
Känns både spännande och skrämmande...Men jag känner mig taggad iallafal....
 
 
 
 
Sista bilden på Forden innan den flyttade till Vilhelmina. Känns skönt att inte stå med två bilar men lite trist att den är borta....
 
 
Visst ser denna frukst god ut? Blåbär, Jorgubbar, mango, melon och nötter.....Till det en Ingefära shot, ett ägg och ett glas juice....
 
 
 
Mina sötaste vänner från Rödå skickade den här bilden i gårkväll och skrev att dom saknade mig. Sånt värmer...... Saknar er åxå. Puss
 
 
 
 

Kommentera här: