Söndag

 
Ja då var det Söndag igen. Men denna Söndag känns inte som andra.
Jag känner mg förväntansfull inför mitt nya jobb, samtidigt om det känns konstigt att jag å Jimmy skall åka åt olika håll imorgon bitti.
 
I övrigt var det ett bra slut på veckan. Jag var till Rödå på Torsdag och körde det första  step passet för terminen. Det bara rasade in folk, å slutade med att vi fick använda båda plintlocken samt att jag blev utan bräda.
Jag hade bara med mig en extrabräda för ovanlighets skull. Jag brukar ju alltid ta med mig några från badhuset... Så med andra ord var vi 29 st med mig, helt fantastiskt!
 
Bra drag och full fart i gympasalen även om det var trångt. Ida var åxå med och det var kul. 
 
På Fredag stämplade jag ut vid 10 tiden för sista gången.
Vi åkte därefter till Umeå för lite Kick off. Vi hade bra diskussioner och grupparbeten och efter det så fick vi prova på att sjunga opera (!) på Italienska dessutom. Lät inte alltför illa...
 
Sen blev det middag och musiktävling och dans och lite annat kul. Jag och Jinmy gav oss vid 11 tiden, men det fanns dom som var uppe betydligt längre ....
 
På Lördag fick vi lyssna på Janne Bylund, mycket intressant. Sen åt vi lunch och drog hemöver....
 
Jag var å hämtade Vilma och Dennis mitt i natten från en fest ute i skogen nånstans så lite seg var jag allt på Söndag morgon.
 
Nu blir det att ladda för en vecka fylld av nya utmaningar. Känns spännande
 
 
Sista utstämplingen.....
 
 
Trevigt värre på Hotell Mimer i Umeå
 
 
 Lite suddig bild på Janne Bylund
 
 

Kommentera här: