Måndag igen

 
Jag gjorde ett sånt långt å fint inlägg går men det gick inte att publicera, så det är bara att göra om allt idag igen ....
 
Veckorna går verkligen fort nu och det börjar bli mer och mer rutiner i mitt arbete och det känns bra.
Jag får fler och fler arbetsuppgifter att ansvara för och det känns himla kul. Det är varierat och kul och många nya kontakter att lära känna. 
 
Flörra veckan blev det en hel del tränig och det slutade med en ganska trätt Sunkamma på helgen. Jag käpte ett årkort p 360 så nu är det bara att hålla igång.
 
Ida kom till oss på Fredag och vi och Vilma åt middag på stan sen var vi å såg "50 shades..." Mycket bra film. Mysigt att få skämma bort tjejerna lite med middag och bio.
 
Jimmy låg hemma med magsjuka så det var med blandade känslor vi for hem på kvällen. Konstig sjuka dedär. Vilma hade en släng av det förre veckan och nu ligger Ida. 
 
Jimmy sov bort det mesta av helgen och var uppe bara korta stunder. ONT i magen och trött och slut.
 
På Lördag var det jättefint väder och vi var ute en stund, tjejerna åkte lite skoter innan Ida tog bussen hem vid två tiden. Mysigt att ha henne hemma lite. På Fredagväll hann vi sitta å snacka lite i soffan när dom andra gått säng. Det händer inte så ofta nuförtiden.
 
På Lördagkväll var vi som trött och slut så både jag och Jimmy gick isäng efter Mello och sov 12 timmar!! Skönt!
 
Nu är det ny vecka och den rivstarade med ett  Step pass som vanligt. Idag var det fullbokat! Jättekul
Full fart ...
 
 
Fint väder i helgen oh vi passade på att övningsköra lite...
 
 
Ljuset är på väg  tillbaks och det känns så himla skönt

Kommentera här: