Julhelgen

 
Nu sitter jag i soffan, proppmätt efter ännu en middag...
 
Jag tycks bara ha ätit i snart en hel vecka...
Torsdag var vi ju ut med jobbet , så det blev en massa ätande redan där...
 
Sen Fredag, då kom Ida hem, så vi åt middag alla och det var ju supermyigt. Det är så skönt att ha alla kidsen under samma tak...
Jimmy spelade poker på kvällen, så jag å tjejerna planerade festen vi ska ha framöver...
 
Lördag var det uppesittarkväll å vi bjöd Jimmys föräldrar på Rådjurs stek...
Sen spelade vi Bingolotto,  utan vinst såklart...
 
Julafton som vanligt i Rödåliden. Jag och flickorna, Lasse och mina föräldrar. Lugnt och mysigt.
 
På Juldagen åkte vi hem igen och på kvällen kom Amna och Simon hit å vi var ut på Värlsdhuset en sväng, Men den miljön är inte den bästa för min tinnitus, så jag blev inte där så länge.
 
Idag var det då dags för nästa Julafton, hemma hos Jimmys föräldrar då alla barnen  och deras familjer kom. Mer mat, tomte och en massa gott å äta...
 
Så nu blir det möjligen en whisky ikväll, sen är det bara å he sig isäng. Jag är ledig imorgon, men det är inte Jimmy
 
En liten bildbomb då från helgen
 
 
Mina Skellefte ( och Piteå) kollegor...
Våran chef, Pauline, var inte med tyvärr...
Fr v Thomas, Appe, Christer, Anders, Ulrica och Janne...mannen i rött hör inte till mina kollegor...
 
 
 
Pepsi på uppesittarkvällen
 
 
 
Julafton med som vanligt de snyggaste tomtarna...
 
 
 
Jag å Anna på väg på Världshuset
 
 
Annandagen björ åxå på tomte...
 
 
 
 

Kommentera här: