Julstämning i September

 
Kontrasterna är stora idag.....
 
V har tingat en hoj till mig nu å har jag tur kan jag visa en bild på den till helgen....Vi skall försöka hämta den så fort som möjligt,,, Vågar inte riktigt tro att det är sant förrän den står på gården.
 
Från hojar till julstämning....
 
Ikväll hade vi första övningen inför julkonserten med Roger Pontare den 24 November....
Så himla kul det var att öva. Många sånger känner man igen, men några är nya för mig. Roliga stämmor och för mig som inte kan noter var det hyfsat enkelt att hänga med...
 
Lite svårt att få nån vidare julstämning bara när det stormar och spöregnar som tusan ute.... men det skall bli kul!
 
Kom å se, det är en Torsdag och jag lovar att det blir mäktigt och stämningsfullt!
 
Imorgon är det Fredag och en middag på stan väntas med alla barnen utom Ida......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: