PÅSK

 
Jaha, då var man hemma i soffan igen. En härlig Påsk helg är över.
 
 
Idag blir det bara bilder och lite uppdatering om hur vi haft det. Helgen har ju även innehållit en hel del tankar såkart.
 
 
Jag fortsätter ju vrida och vända på allt i vanlig ordning och det snurrar hej vilt. Från ena till andra och så länge jag inte riktigt vet vad jag tycker och känner så löns det ju inte skriva så mycket om det. Det blir bara förvirrande och rörigt.
 
I Torsdags kom Ida och Marcus hit. Vi hann nästan äta middag alla. Grabbarna for just precis innan dom kom, så det bev två middagar....
Jag hade ett långt "mamma-blivande 18 åring samtal" med Ida på kvällen och det kändes bra.
 
Grabbarna drog med Camilla till fjällen, Mina barn drog till Svanstein och jag och Jimmy drog till Sorsele på Fredag morgon.
 
Tredje året i rad vi bor på Vandrarhemmet där i princip ensamma.
I år var det en snubbe som bodde i ett av de 8 rummen, men han såg vi bara till som hastigast en gång. Annars hade vi hela huset för oss själva,
 
Vi har åkt slalom, ätit gott, (jag har gått upp 2 kg), vi har vilat, sovit,  varit ute i solen, pratat och bara haft det gott...
 
 
 
 
Nalovardo Lördag och Söndag
 
 
 
Vandrarhemmet helt ensamma
 
 
Vi var ut till Stridsmark till Åke och Terese idag innan vi for hem....
 
 
Härligt väder...
 
Nu blir det arbete några dagar...sen är det helg igen.
 
 

Kommentera här: