Mirakel börjar hända när du skänker lika mycket energi till dina drömmar som du gör till din rädsla - Richard Wilkins

 
Idag är det Onsdag och man är lite "dagavill" eftersom Måndag var borta.
 
I mitt yrke blir allt mer komplicerat med röda dagar och sviterna efter Påsken känns än.... Men snart är det en vanlig "svart vecka" igen och då är allt som det skall på jobbet ialafall...
 
Helgens vila och lugn har gjort mycket med mig. Tankarna har stillat sig och även om jag drömt otäcka drömmar hela veckan så känns det som ändå lite bättre.
 
Ljuset gör väl sitt till och bara tanken på att den ljusa tiden ligger framför oss gör allt mycket lättare.
 
Igår var jag och fick mig nya vår naglar åxå så nu glittrar det fint från fingrarna. 
 
Jag har bestämt att dra ner på träningen på Badhuset lite och plockar bort ett Step pass från och med nästa vecka. Komer bara köra måndagar fram till sommaren. Men ikväll körde vi hårt och det var som skönt.
 
 
På Fredag fyller Ida 18 år! Tänk att hon nu är vuxen snart. Känns helt overkigt faktiskt. 
Nu börjar en ny tid för henne.
 
Men först skall vi ha en Torsdag . Sen är det helg igen...
 
 
Snygga va?
 
 
 
 
 

Kommentera här: