Du misslyckas inte förrän du slutar att försöka - Albert Einstein

 
Ja då var denna arbetsvecka nästan över....
 
Det är onsdag och eftersom jag ställde in Step passet idag hade jag en hel kväll på mig att tvätta, städa, handla och leta kläder till allt vi skall göra i Påsk.
Vilma skall på friluftsdag i morgon och det är slalom som gäller så dom grejerna har vi letat efter åxå. 
 
Helgens samtal med Ingela och det efterföljande mötet med Dr B på tisdag har gjort massor med min hjärna. Jag blev knuffad lite ut ur mitt destruktiva tänkande och även om samtalet med Dr B var jobbigt så hände det massor efter det.
 
Jag vet vad jag måste göra men har lite svårt att komma mig för. Nu har andra tankar börjat ta form i skallen och dom gillar jag bättre.
Det känns som jag har kommit ovanför vattenytan lite och skall bara andas innan jag tar nästa simtag.
 
I helgen far jag och Jimmy iväg till Sorsele för att fira Påsk och det skall bli härligt och passande att få rå om honom ett par dagar. Hoppas bara på fint väder.
 
Ha en bra Påsk ni alla, så återkommer jag på måndag från soffan. 
 
Jag bjuder på några vårvinterbilder från 2011 tror jag...
 
 
Sunkmamma i solstolen afterski Tärna
 
 
Jag brukar alltid göra minst en vurpa när jag är i backen, vi får se hur det går i helgen
 
 
Alltså denna vy.... 
 
 

Kommentera här: