Man vet inte alltid vad man söker, bara att det finns och att det är vackert - Yuja Wang

 
Det är måndag idag.
Det blev inget inlägg igår eftersom jag avslutade helgen på bästa tänkbara sätt, med en "Halv åtta " middag hos Berit. 
 
Vi är nog ganska dukriga på att få ut det mesta ur våra hegler med eller utan barn...
 
Denna helg var barnfri, egentligen, men Vilma blev hemma i helgen och även  Ida kom. Jättemysigt att få rå om henne åxå sådär bara. Marcus var på fest .
 
Men vi börjar på Fredag.
Vi var hem till Lars i Lövsele där han och Erika bjöd på fantastisk middag i Lars fina hus.
Det ver verkligen en trevlig kväll med mycket snack och skratt och god mat. 
 
Jag körde och när vi såsmåningom åkte hem på nattkröken var jag ganska trött.
Vilma var hemma och hade tjejmiddag.
 
På Lördag var det fantastiskt vårvinter  väder och vi åkte en sväng skidor. Det var en skidtävling på sjön som vi var å kollade på....
 
Ida kom med buss vid 5 tiden och vi åt älgstek och en god efterrätt som Jimmy fixat ihop. Mello blev det åxå och en film. Sen var det gonatt.
 
På Söndag hann vi ut en sväng i det fina vädret och sen drog vi mot Rödå. Ida körde och blev hämtat av Marcus i Rödå. Jimmy stannade hos Ronny och såg fotboll medans vi tjejer åt middag hos Berit och det var som vanligt gott och mycket trevligt. Älskar dessa middagar.
 
Sen åkte vi hem igen och klockan var vid 10 när vi kom hem så det var bara att hoppa isäng. 
 
Nu har jag kommit hem efter mitt Puls step och känner mig ganska trött och slut där jag sitter i soffan. Men det är ju precis så jag vill att det skall vara.
 
Lite bilder får avsluta dagens inlägg..
 
 
Middag hos Lars och Erika. Jättetrevlig kväll
 
 
Fint väder hela helgen... jag och tjejerna på sjön. 
 
 
 
Halvåtta middag med 70 tals tema. Som vanligt visste vi andra inte temat men vi lyckdes gissa rätt även denna gång.
 
Räkcocktail, Plankstek och glace au four till efterrätt... Mumsigt värre.....

Kommentera här: