Vinter?

 
Oj vad snabbt det blev vinter igen. Hux flux bara. Tur vi aldrig bytte till sommardäck eftersom vi skulle till fjällen.
 
På Måndag var vi till Skellefteå i snöstormen för att kolla in Guldstadsgymnasiet där Vilma kommit in på frisör utbildningen. 
Det var fina lokaler mitt i stan. Nu har hon fått se iallfall så får vi se hur det går.
 
Idag opererade Jimmy näsan. Han har ju brutit den några gånger när han spelade hockey så det var en massa brosk och annat som skulle bort så han kan andas som vanligt.
Jag var in å klippte mig,  sen hämtade jag hem honom. Nu ligger han lite halvgroggy i soffan och vilar. Det blir en veckas sjukskrivning för honom...
 
Imorgon är det nya vårnaglar och Mamma mia övning som gäller. Skall bi kul! Mycket bilåkande i veckan....
 
Dagarna går och snart är det Valborg...
 
 
 
Utsikt från mitt fönster på jobbet i Måndags... Där nånstans översnöad står Forden....

Kommentera här: