En lycklig människa är för nöjd med nuet för att kunna grubbla för mycket över framtiden - Albert Einstein

 
Mycket klokt citat måste jag säga. Jag är inte riktigt där än, men vissa stunder kan jag nog vara där...
 
Sista dagarna har varit ganska hektiska med starten av Step terminen i Rödå på torsdag, Afterwork på jobbet på fredag, absolut inget på lördag förrutom en skidtur  och ett spinningpass idag efter en all men fin skotertur..
 
Men ändå har det varit som lugnt. Mitt hjärta har dock fått för sig att bråka lite med mg så jag har svårt att ta i utan att bli svinmfärdig eller "springa in i väggen" krafterna finna bara till en viss mängd aktivitet. Vet inte om det beror på att jag dragt ner på kolhydraterna eller om det är den långa Pronaxenkuren eller nånting annat.... Jag är mest orolig att det skall sluta i en krasch igen.....men jag känner inga andra signaler så jag hoppas inte det.
 
Vilma har varit till pappa i helgen, han fyllde 50 och det var kalas på fredagkväll. Hon verkar ha haft en bra helg och var på bra humör nu när hon kom hem. 
 
Denna vecka blir en vanlig vecka utan mer aktiviteter än det vanliga. 
 
Livet rullar på ganska lugnt just nu och det känns skönt, men jag är på min vakt. Jag vet ju fort det kan vända....
 
 
 
I onsdags var det ett reportage från Conventet i "Mellanbygd".. Förra året var jag åxå på bild, men den vill jag helst glömma....
 
 
Step premiär på Torsdag i Rödå. 20 tjejer.. Jättekul!
 
 
Vi avtackade  pensinären Gunno (tv) som får en present av företagets VD Lars (th)
 
 
En annan sak jag är ganska dålig på är att lägga upp bilder på mig själv. Jag har försökt tänka på det nu på slutet och kämpar med min själv kritiska sida. Bilder "när man gör till sig " är lättare än att lägga upp en sånhär. Men såhär såg jag ut i Fredags på afterworken. Medans de övriga smällde ballonger i gympasalen smet jag ut... DET ha jag inte läst mig klara av än. Ballonger altså.
 
 
Vackert men grått på lördan. Vi åkte en sväng skidor på sjön, men min häl gillade inte det riktigt...
 
 
 
Fick för mig att baka.... Bullarna skulle jäsa över natten och bara gräddas på morgonen, och det var trevligt med nybakade frukost bullar. Nyttiga dessutom
 
 
Skotertur på söndag. Fint väder och solen värmde faktiskt lite.... Vi grillade lite korv och åkte vidare sen....

Kommentera här: