Jag har misslyckats om och om igen. Det är därför jag lyckas. ~ Michael Jordan

 
Idag var det som tungt igen. Men jag lyckades få tillbaks lite energi på kvällskvsten
 
Det är bara så segt vissa dagar. Allt känns jobbigt och det är svårt att orka vara positiv. Det är just nu den intensivaste perioden på jobbet och ävn semesterplanerings tid. 
 
Jimmy skall byta jobb den 1 Juni och vi skall få in iaf en ny person på avdelningen i hans ställe. Det har varit många kollegor i omlopp de senaste åren och snart är det bara jag kvar som suttit på stolen i 8 år och börjar vara en inventarie där nu. 
 
Efter jobbet hann jag vila en stund , sen for jag och Vilma ut och gick / joggade en sväng. 
 
Vi testade en tränings DVD efter det men vi orkade bara en kvart , det var riktigt tunga övningar och vi var båda helt slut efter. 
 
Min nya "kompis" Polar Loop peppar mig faktisk att hålla igång lite extra, jag vill gärna komma upp i mitt mål varje dag och hittills har jag lyckats ganska bra...
 
 
Men man får som ligga i för att få ihop 10 000 steg på en dag märker jag...
 
 
Fin kväll var det alla fall och det börjar vara ganska skönt ute
 
 
 
Jäsiken vad vi fick kämpa, orkade bara 15 av 60 minuter..... 

Kommentera här: