Du har inget behov av att resa bort. Res inom dig själv

Lördag kvälll. Killarna ser hockey, Vilma myser i sitt "nya " rum oh jag sitter  soffan och funderar på helgen hittills....
 
Fredagkväll blev himla bra. När vi kom hem från jobbet var grabbarna hemma och vi lagade middag och åt. Myigt. Sen skulle vi iväg oh kolla på hockey på ladan i Burtäsk och när vi står där dyker Ida och Marcus upp!!
Helt oväntat.
Vilma visste om att dom skulle komma men vi hade ingen aning och  jag blev så vansinnigt glad. Har inte sett dom sen begravningen för två veckor sen. 
 
Vi såg Idol och myste i soffan. På Lördag for dom på stan och Jimmy tapetserade Vilmas rum. Det blev så himla fint. Nu är det tredje gången på två år som hon får nytt nytt rum och jag hoppas det är sista gången på ett tag som vi behöver fundera på tapeter åt henne. 
 
För mig känns det viktigt att hon trivs och för henne är rummet vikigt . Nu är det fixat och jag hoppas hon känner att det blev ett riktigt "Vilma rum".
 
Ida och Marcus åkte hem efter middan och som vanligt när jag får "låna" Ida en stund så rör det runt en massa känslor i mig och nu är jag ganska slut . 
 
Jag börjar vara trött på min "känsla" som ligger och stör mig och jag längtar efter att få vakna lycklig och glad. Just nu ligger det en slöja av sorg över mig hela tiden och jag vet inte hur jag skall bli av med den.
 
Denna vecka har det inte blivt så mycket tränig och det kanske kan hjälpa till att förstärka känslan. Jag skall ge nästa vecka massor av träning så får vi se om det blir bättre.
 
Närsta hejg ska vi vara i Rödå och jag längtar...
DÅ kanske jag kan få kliva ut sorgen ialla fall för en helg och bara ha KUL med mina föräldrar och vänner som jag saknar så himla mycket. 
 
Lite bilder hittlls från helgen då...
 
 
 
Vilma blev åxå gad när Ida och Marus dök upp.
 
 
 
 
För några år sen köpte jag ett armband som jag lykades tappa ... Jag har saknat det ända sen dess.. I veckan köpte jag äntligen ett likadant. Love it...
 
 
 
Jag är inte förvånad att Jimmy kan tapetsera... Det finns ju inget han inte kan har jag märkt. Själv är jag  nöjd att stå på sidan och se proffsen arbeta... 
 
 
Rummet är klart att flytta in i
 
 
 
NÖJD tjej. I morgon skall vi fixa till med tavlor och annat. 
 
 

Kommentera här: