Du kan inte förändra det förgångna, men du kan förstöra nuet genom att bekymra dig om framtiden.

Torsdag igen. veckorna går ganska fort ändå även om det går som sakta. Konstigt. Jag håller på att packa för en helg i husvagn med Jimmy, pojkara och några andra som jag inte känner. Det känns både och att fara iväg sådär utan tryggheten av vänner jag känner, men det skall samtidigt bli trevligt att lära känna nya. Jag är väl inte direkt i min socialasta fas just nu, men jag vet ju att jag kan gå undan om det behövs. Sen är ju Jimmy med såklart. Jag hoppas på fint väder så man kan vara ute. Jag får ju egentligen inte vara i solen med tanke på peniccillinkuren jag äter, men solskyddsfaktor 25 kanske hjälper. 
 
I går följde Jimmy med hem . Det är alltid lika mysigt att ha honom i huset. Vi var runt älven en sväng och sen klippte jag gräset i en rasande fart. Känns så bra när vi får leva "familjeliv" mellan varven och jag längtar till vi får det på riktigt. 
 
Jag vet inte om det blir nåt skrivande under helgen så jag är i Piteå havsbad, så jag vill så länge önska er alla en trevlig helg och hoppas helgen kan få mig att ta ytterligare ett steg framåt och ge mig lite näring och energi att komma längre från hålet jag var ner i förra veckan. Jag vet inte om jag är uppe än, men man kanske kan förklara det som att jjag sitter på kanten och dinlra med benen. Just nu är det ett lock på men det är inte stängt och jag känner den otrevliga känslan ligga och lura på mig....
 
 
 
 
Jimmy vid forsen igår. Massor av vatten
 
 
 
Vi får väl se hur det går att vara i husvagn hela helgen. Här är Ida för två år sedan på Stadsfesten i Skellefteå. Ibland känns det precis såhär....Jag är ju ingen husvagnsmänniska, men man kan ju ändra sig

Kommentera här: