Långsamt leder också någonstans

Så var ännu en vecka slut. Nu är det bara en kvar innan semestern och det känns härligt, men det känns åxå som den här veckan kan bli tung. 
Det har varit en skön vecka med lite måsten utanför jobbet men åxå en del diskussioner på och omkring jobbet som varit lite jobbiga.
Jag och Jimmy har kommit ännu ett steg framåt i våra gemensamma liv och det blir bara bättre och bättre.
 
Igårkväll kom ett par hit på besök som jag bara träffat som hastigast tidigare. Det var trevligt att sitta och snacka och dom blev kvar en bra stund. Känns som jag kommer mer och mer in i byn och i gemenskapen. 
 
Nu skall jag packa ihop mina saker och katterna och fara hem till Vilma. Ida är borta till tosdag kväll och sen är nästa helg fyllt av aktiviteter. 
 
Dagarna går och livet går vidare.
 
 
Äta gott är vi bra på. I natt blev det en smarrig räkmacka innan vi gick isäng.
 
 
 

Kommentera här: