Du kommer att förstå när du ser tillbaka. Svaret ges sällan mitt under lektionen.

Mycket kan man säga om 2013, men nån längre tillbakablick tänker jag inte göra.

Jag satt en stund och läste i min blogg vad jag skrev  i slutet av 2012 och början 2013. Jag hade många förhoppningar att detta år skulle bli ett bra år, och det blev det på många sätt, men det började jobbigt. Hela våren var skit jobbig. Svajigt, stökigt och oroligt. Semestern räddade det hela och hösten blev som en nystart...

Jag ser dock att jag lyckats med de mål jag hade för året:  Att träna 2 gympas  / vecka samt nåt konditionspass och mina step / tabata. Jag hade åxå som mål att må bättre och jag funderade mycket omkring mina vänner och umgänge. Alla dom målen är i land. Vilket ger mig en bra känsla för att 2014 års mål skall bli nådda.

Jag har kommit en bra bit på väg och jag säger som i fjol ; Det skall bli spännande att se vart jag är om ett år.... Ja det skall det bli.

Förra årets nyårsafton spenderade vi hemma hos ett par jag aldrig träffat förut, Andreas och Veronica och tillsammans med några andra par. Två av grabbarna på festen är arbetskamratetr till oss och komiskt nog är Andreas, han vi var hos, min närmaste kollega nu, sedan ett halvår tilbaks. Han har just nu Jimmys tjänst. Jag minna att jag var sjukt nervös när v skulle dit efteroms jag inte knde så många oc det var i princip första gågen vi visade oss bland folk som par. 

I morgon skall vi likt i fjol ungås med några andra där jag bara träffat det ena paret en gång. Dom var med oss på Mustach i Lycksele i November.....

I övrigt känner jag inga och likt ifjol är jag sjukt nervös över kvällen, men det känns bra att jag och Jimmy är trygga med varandra och jag vet ju vart jag har honom och vi är ju numera vana att visa oss som par. 

Igår kom vi hit till Burträsk , tjejerna for till Lasse och katterna tog vi med oss. Idag har vi bara tagit det lugnt...Skön dag som uppladdning för morgondagen. Sista dagen på 2013....

 

 
Katterna verkar trivas i Burträsk...
 
 

Jag var ner på gymet i Burträsk idag åcå. Var gansaka ensam där. Gissar do flesta andra stod i en System eller Mat kö nånstans..... Hann fundera lite på några steg inför vårens step pass åxå.

 

Suspekt  tingest... Men mycket bra övningar kan man göra ..

 

 

Mag övningen där testade jag. Vi får väl se vad effekten bir i morgon... om jag fåtr nån träningsvärd. 

I fjol den här dagen testade jag Tabata för första gången och blev kär.... Så kan det gå. 

 

Om jag inte hinner in med nåt inlägg i morgon så vill jag önska er alla ett Gott slut och Tacka er för att ni orkar läsa mina tankar och funderingar om livet. Jag kan lova er att 2014 kommer att innehålla mer av den varan. Min skalle producerar tankar hela tiden och dom kommer jag fortsätta skriva ner. Puss på er alla och ha en trevlig kväll merd nära och kära vänner och / eller famij i morgon!!

 

 

 

 

 

Kommentera här: