Verklig lycka är sällsynt och en verklig motpol till pompa och ståt; den uppstår när man är nöjd med sig själv och ur umgänget med ett fåtal utvalda vänner

Det är nog ett bra tag innan jag kommer att känna mig nöjd med mig själv, men jag vet vad jag skall göra för att må bra. 
Jag vet åxå att jag måste arbeta med att må ra bara med mig sjlv och det kommer att ta tid.... men tid har jag. Jag har massor med tid. Tid att parkera, vänta och känna. Medans jag väntar njutar jag av nåna här dagar som jag har nu, att få umgås med Jimmy och bara göra "ingenting" . 
 
Eller vi har nog hunnit med en del ändå. Att vara på stan och shoppa, fixa min bil, greja hemma hos honom ch hemma hos mig. Äta gott, snacka en massa om livet. Skratta, promerera, mysa, skotta snö....... osv... 
Just nu är vi i Vindeln. Anna, Ronny och Berit var förbi en stund och drack glögg, det känns ovant med riktigt trevligt att umgås med vännerna och Jimmy samtidigt... Jag känner att jag saknat dom alla riktigt mycket och jag hoppas jag kan klamra mig fast vid dom vad som än händer. Vänner är viktiga i mitt liv och just nu har jag inte kraft att skaffa mig nya. Jag vill ha kvar dom jag redan har, jag bara hoppas dom vill ha kvar mig..... Livet går vidare....
 
 
Mot mina flickors vilja klippte jag lugg idag.... Dom hävdar å det bestämdaste att jag inte kan "sköta" den....Men det kan jag visst det !! SÅ det så
 
 
Trevligt sällskap......
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Men du.., du kommer alltid ha oss kvar!!Sen att det inte kommer att bli på samma sätt... du bor där och vi bor här... i världens bästa by! Det är ju inte direkt enkelt att bara krypa genom buskarna till huset i Vindeln som det var här i Rödå ;-) Men vi ordnar det på annat sätt!!

Svar: Puss på díg Väldens bästa granne
Maggan

Kommentera här: