Måndag 4 Mars

Då var det vår...äntligen!
 
Förrutom att jag dragit på mig en vår-förkylning , så blev det en bra helg.
Vi rivstartade med att dra upp till Pite Havsbad. Katarina och Tomas har ju, som sagt, gift sig "i smyg" så det var dom vi skulle fira lite. 
 
Vi var 18 st tillsammans med brudparet, å det var ett Spa paket vi hade bokat.
Eftersom vi var så många så fick vi uppgradera Katarina å Tomas rum till sviten!! Å vilken svit sen 🤑 Bubbelpool å bastu på rummet. 
Vi var in där å preparerade med rosenblad, skumpa, choklad å diverrse annat smått å gott innan dom kom.
 
Sen blev det Spa, hem å byta om, lite förfest, 3 rätters middag och efterfest i ett rasande tempo. En riktigt kul dag/kväll och brudparet var både glada å tacksamma. 😍
 
Lördagmorgon vaknade jag med förkylning, så det blev en lugn dag. Hem å vila å se "mello". 
 
En rolig helg med andra ord.
Nästa helg bär det av på en liten spontan resa till Tärna med Wretells. Skall bli trevligt!
Vi fick bevittna frieriet.💗
Alla brudarna i spaet. 
Fr V.  Monica, Katarina, Annette, Gabriella
Fr H Susanne, Ingela, Carola, Jag å Victoria
Förutom att bada i havet, så skulle grabbarna tränga ner sig i isvaken inne på spaet. När dom var klar så var det nog knappast nåt vatten kvar ...
Jimmy å Per längst fram, Robert och Olov bakom.
Jag var ner här också en sväng. KALLT!!!!
Här har vi hela gänget. 
Fr v: Carola, Monica, Annette, Per, Fredrik, Robert, Tomas ( med hatt) Olov, Lars, Jimmy, Jag, Gabriella, Ingela, Christoffer och längst fram Nicklas.
Sittande längst fram: Victoria, Susanne och bruden Katarina 
Fullt ös blev det....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: