Måndag 18 Mars

Då var det måndag igen...
Om de senaste helgerna varit fulla med aktiviteter så blev det tvärt om denna helg. 
 
Blev bara en massa pyssel hemma. För min del var det frön å plantor jag pysslade med. Var ut en sväng på skidor åxå, för det var ju så härligt förra helgen, men det var långt ifrån lika härligt denna gång. Isiga spår, inget fäste å en jäkla fart utför. Slutade med att jag tog av mig skidorna å gick hem. Arg å irriterad. 
 
Söndag hängde vi ett tag hos Erica å Micke ute vid grillringen tillsammans med några tjejer från Vin å Bokcirkeln å respektive.
De var soligt å vindstilla å egentligen första gången jag satt ute sådär för i vår. Detta har man längtat efter. 
 
Nu är det måndag igen. Jag å Vilma pausade ju våran "75 Hard" utmaning när hon opererade bort sina halsmandlar å jag blev sjuk. Så idag börjar vi om igen. Nya fräscha dagar. 
 
Vi kör på in i vecka 12 
Söndag fm utanför Erica å Micke. ( Ericas bild) 
Anna, jag, Jeanette, Pamela, Erica och våra män hängde i solen ett par timmar, grillade lite korv å snackade skit. 
Spirande gurkplantor fick ny jord å större kruka. Längtar tills jag kan börja vara i växthuset...
 

Kommentera här: