Fredag

Då var det fredag och våren kom av sig.
På morgonen snöade det..Men det brukar ju vara såhär, så det är bara å sucka å gå vidare.
 
Ida åkte upp till fjällen igår med sina kollegor, så nu är det tredje helgen i rad som en Windelius hänger i JWs fina stuga i Tärnaby. Förra helgen var det Vilma å helgen innan var det jag. Om det snöar på såhär även där får dom fina dagar i backen. 
 
För oss ser helgen ut att vara utan planer,  och för min del blir det att vila. Försöka sova så mycket som möjligt å pyssla på lite hemma så vi kan ta emot alla barnen till Påsk. Det behöver städas å grejas.
Påskpyntet slängde jag upp för flera veckor sen, men man kan alltid "puffa kuddar" .
 
Så det återstår väl bara att önska er alla en trevlig helg.
Lite påskpynt har jag framme. Skall se om jag inte får fram lite mer i helgen. Påsken är ju, som jag tidigare skrivit, en favorithögtid. 😎
 
 
 
 

Kommentera här: