Fredag 16 Februari

Tjoff, så var en vecka över å snabbt gick det!
 
I tisdags var jag till Umeå å jobbade på fm, sen hängde jag med Vilma på em.
Vi planterade om hennes blommor å var å shoppade lite mm. Jag hann åxå få mig nya naglar hos Anna.
 
Sen hann jag hem till ett träningspass på Badhuset.
Igår fick jag ÄNTLIGEN köra igång step gruppen. SOM jag längtat. Det är ju så himla kul. Den timmen mellan 19-20 går i ett rasande rempo.
Eftersom det är samma deltagare i gruppen som förra terminen så är det lite av en fortsrättnings grupp. Så jag kunde börja på lite högre nivå än vanligt, vilket var himla kul! 
 
Idag är det fredag och vi skall fara å lyssna på "Context" ikväll i kyrkan. Har hört dem en gång tidigare och dom är himla bra, så det skall bli spännande.
Det är ju en lokal grupp från Burträsk så det är bara känt folk med i bandet. 
 
Lyssna på denna så förstår ni vad jag menar. 
 
https://youtu.be/ryc6PSPR0AM?si=bvz_MaGPHn8sfNBu
 
Resten av helgen blir att ägna sig åt omplanering av blommor,  lite träning, "mello" och bara hemma pyssel.
I och utanför Umeå pågår Rallyt för fullt. så det är nog många som är å kollar på det skulle jag tro. Mina barn är nog å kikar gissar jag.
 
Nu tar vi helg 
Mina nya naglar. Handmade by Anna 😍
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: