Fredag

Oh, den veckan gick undan då det var en arbetsdag borta.
 
Bra vecka.
Vilma blev kvar till onsdagkväll och hon hann med att skura kök å toa så det rent blänkte! Och NEJ, det var inte jag som tvingade henne. Hon bad om att få göra det. Hon gillar å städa så det var bara att tacka å ta emot!
Jag fick åxå med henne på TRX på tisdag kväll, det hade hon aldrig testat tidigare, så träningsvärken kom som ett Postnord brev på posten , som det skall med andra ord. 😇.
 
För övrigt var det både mulet, soligt, kallt å varmt under veckan, April väder..
 
I helgen får vi besök från av Ronny och Anna från Umeå om allt går enligt plan. Det skall blir trevligt.
Annars är det bara att kämpa på vidare denna månad.
TRX ( Total body Resistance Exercise) Roligt men jobbigt. Får träningsvärk typ varje gång . Alla små muskler får jobba och man använder bara sin egen kroppsvikt å remmarna här. 
 
Detta är från våran fina lokal där vi kör alla gruppträningar. Det mesta man kan behöva finns här nere, och jag älskar att hänga här när jag snickrar ihop mina pass.
Kan lätt spendera några timmar här i källaren, och när jag är på mitt mest kreativa humör kan jag komma upp härifrån med ett  färdigt  pass nerklottrat på ett papper knöligt å fuktigt av svett 😁
 
 

Kommentera här: