Fredag

Fort var denna veckan gjord å nu är det helg igen. 
 
Det har inte hänt nånting utöver det vanliga i veckan förutom att snön smälter och det börjar titta fram gräsmatta här å där. 
Helgen är planerad också så det rullar på.
 
Ikväll är det dock  hockey 😖 Vem fan kommer på att lägga SHL matcher på fredagar å lördag kvällar?????? 
 
Har man en icke hockey intresserad familj så är det ju inga problem, men när det , som i våran, är alla utom jag, så blir det ju en förjäkligt trist fredag då hockeyn tar upp hela kvällen!
 
Nåja, jag har nära till badhuset, jag har en egen TV så det blir nog bra ändå, men det är så himla trist 😟. Måtte denna SHL period vara över snart så man kan få tillbaks lite soffa.
 
Imorgon skall vi till mamma å pappa. Dom har båda fyllt år, så vi skall dit å fira lite. Sen skall Petter firas på söndag. Han fyller 20! Så nu har vi inga tonåringar längre, nu är alla vuxna 😎.
 
Jamen det var väl det. Nu hoppas jag på en skön helg å att det blir hyfsat väder så man kan njuta lite av vårsolen. Skulle så gärna vilja röja på altan så man kan sitta där, men det är liiiite för tidigt än tyvärr eftersom vi inte har nån dörr där. 
Det är tredje gången i år vi får in en fågel på altan. Denna gång var det en koltrast som jag tror katten hade hunnit leka med lite.  Den var tack å lov inte skadad 
Vi hade ett par såna ett tag, men efter katten fick upp ögonen för dem har dom dragit 🤓
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: