Göteborg

Ja det blev ju en riktigt bra helg och vi hann med det vi skulle. Vädret var bra förutom på söndag, men då for vi ju ändå hem.

Fredag for vi direkt till Liseberg när vi checkat in. Där mötte vi lillebror å hans familj. Vi åket massor av åk i alla öppna attraktioner både för barn å för vuxna. Lilla Nils gjorde sina premiäråk i ”Balder” och jag och Jimmy gjorde våra i den nya ”Valkyria” som var en otroligt häftig upplevelse. Vi hann med att äta middag på området och när vi sen promenerade hem på kvällen stannade vi och tog en Irish coffe för att värma oss .

Lördag hann vi med lite jul shopping innan vi blev hämtade av brorsan å åkte ut till Säve där dom har sitt hus. Middag, lite spel och en massa snack blev det innan vi blev skjutsade hem igen.Mycket trevlig dag.

Söndag blev det lite mer shopping innan vi så småningom drog oss mot Landvetter för hemfärd. Ida hämtade oss i Umeå å sen var det bara en timmes bilresa innan vi va hemma i egen säng igen. En härlig helg.

Nu är det bara några dagar till det blir långledigt och jul. Bara att städa huset efter tonåringarnas framfart i helgen, och pynta klart sen är vi redo för högtid.

 Ja å Jimmy på Liseberg
Jag åkte inte denna ( den snurrar för mycket) men Jimmy, Anna Karin och lilla Emma 4 år åkte
Emma 4 och Nils 7 framför Lisebergshjulet. Dom höll ut från kl 15-20 och inte ett gnäll på hela tiden, förrutom Emma som blev lite ledsen för att hon är för kort än för att åka allt...Tuff tjej
Vacker utsikt från hjulet
En å annan lampa pryder parken under jul
Jag fikade mer under denna helg än vad jag gör under hela året tror jag. Höll verkligen inte igen på det
Jag å lillebror. Har aldrig tyckt att vi är lika, men på denna bild är vi det...Notera såret jag har på näsan. Resultatet av en krock med en av Bullterrierna jag träffade på torsdagkväll....
 

Kommentera här: