Torsdag 23 Juni 2022

Sitter i bilen och skriver . På väg hem från Mo i Rana där jag varit med två av mina kollegor . Vi har besökt min största kund Celsa.
 
Jag startade med att åka bussen från Burträsk och sen spenderande jag hela kvällen med tjejerna på Avion. Vi åt middag å gick runt i affärer tills dom stängde . 
 
På torsdag morgon klockan 6 hämtade Adam upp mig å vi fiskade upp min kollega Niklas sen åkte vi iväg . 
Det blev en intensiv dag med en lång resa , möte på Celsa och en rundtur på området samt en middag på kvällen . 
Jag fick åxå åka en sväng runt Mo med min kontakt Karianne som jag pratar med dagligen och som jag har klickat bra med. Mycket trevlig dag och kväll .
Nu laddar vi för midsommar bara vi kommer oss hem . Just nu har vi lämnat Tärnaby så det är en bra bit kvar .
 
Ha en fin midsommar alla . 
(null)
Min kollega Niklas och Adam och Karianne i mitten ute på området på Celsa . Dessa stora rullar är en del av de som vi transporterar därifrån till deras kunder i Sverige.
Fick en sightseeing av Karianne och vi var ner till havet och kikade på Havmannen . Celsas kaj i bakgrunden.
Middag på kvälen. Mina kollegor längst fram. Adam till höger och Niklas till Vänster
Karen och Cecilie , Hans Petter och Karianne 
 
 
 
 
 

Kommentera här: