Mot helgen igen....

Torsdag idag och snart helg igen.
Det är fortfarande inte direkt nåt skönt ute väder. Det är visserligen sol, men det blåser kallt och jag har fortfarande vinterjackan på mig när jag skall till jobbet på morgonen.
 
Jag å Victoria stretar på å tränar och i tisdags testade vi att springa. Vi är inte några löpare nån av oss och det satt långt inne att komma iväg,  men det blev en tur runt sundet iallafall. Vi sprang / gick varannan kilometer och det kändes riktigt bra. Hela rundan är drygt 6,5 kilometer så det blev 3 löp intervaller. På dedär viset kan man kanske drista sig till en mil såsmåningom.
 
Sen skottade jag grus resten av kvällen och det slutade med att min "tennisarm" ,eller vad det är som gör ont, blev riktigt på dåligt humör.
 
Det blev ingen träning på onsdag eftersom jag var till Umeå och fick mig nya snygga naglar hos Anna. Jag hann med att säga Hej då till Idas lägenhet på Sandgärdesgatan också då dom lämnade in nyckeln och tömde det sista där på onsdagkväll, så nu är den epoken slut vilket såklart känns både och för Ida iallafall. Första längenheten är ju första lägenheten liksom.
 
Idag var jag till min Kiropraktor i Skellefteå och fick lite behandling för armen, så det blir möjligen en promenad ikväll, annars vila. 
 
I helgen har vi inga planer alls förrutom att det är Morsdag på söndag, men jag vet inte vad det blir av det än riktigt.
Jag ska fortsätta gräva runt i trädgården, flytta grus och jord och kanske hinna få ner potäterna i jorden.
Hoppas ni alla får en fin helg och vi HOPPAS på fint väder också  
 
Det börjar likna nånting nu iallafall i min sk Köksträdgård även om det är mycket kvar att göra här . 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: